Marcin Kubiszak Vestel Poland
Home / ludzie / Co słychać w Toshibie?

Co słychać w Toshibie?

Przeprowadziłem wywiad z Marcinem Kubiszakiem, kierownikiem ds. marketingu i produktów w firmie Vestel Polska. Oto jego zapis.

Tomasz Chmielewski: Panie Marcinie, jak to się stało, że trafił Pan z LG do Vestela?

Marcin Kubiszak: Powiedziałbym, że to naturalna kolej rzeczy. Możliwość tworzenia strategii i zarządzania portfelem kilku marek (Toshiba, JVC, Hitachi) w porównaniu z jedną, większy zakres kompetencji, decyzyjności oraz wpływu na kształtowanie portfolio są dużymi wyzwaniami i dają zdecydowanie większe możliwości rozwoju zawodowego. Ponadto przyjazne środowisko pracy w firmie Vestel, inna kultura organizacyjna w porównaniu z koreańską, sprawiają ogromną satysfakcję i dają dużo motywacji.

Co ciekawego Toshiba przygotowała dla miłośników dobrego obrazu w roku 2018? Które serie bądź modele telewizorów chcielibyście szczególnie polecić polskim konsumentom?

Linia telewizorów Toshiba szczególnie atrakcyjna jest w przedziale do 3000 zł, czyli najbardziej masowym segmencie rynku. Mamy tu modele bardzo dobrze wyposażone w funkcje znane z rynku telewizorów premium, takie jakie szeroka paleta barw w modelu 55U7863DG (występuje także w 49”), czy też HDR Dolby Vision obecny w każdym naszym telewizorze UHD. Poza obrazem bardzo istotną z punktu widzenia konsumenta cechą jest dźwięk. Zarówno w modelu 55T6863DG, jak i  wspomnianej wcześniej serii U78 mamy wbudowaną listwę z głośnikami przednimi zaprojektowaną przez uznaną markę audio Onkyo. Dodając do tego eleganckie wykończenie w postaci aluminiowej podstawy oraz funkcje Smart TV z dostępem m.in. do Netfliksa możemy mieć duży, 55-calowy, dobrze wyposażony telewizor w pułapie cenowym  do 2000 zł. I to jest główna misja Toshiby ‒ oferować wysokiej jakości telewizory w atrakcyjnych cenach dla szerokiej grupy konsumentów.

Czy i kiedy zobaczymy w sklepach OLED-y Toshiby?

[…]

Dalszy ciąg wywiadu w magazynie “Najlepsze telewizory i soundbary 2018/2019” – do pobrania poniżej.

TCh