Home / info / Sharp dla spragnionych wielkich emocji

Sharp dla spragnionych wielkich emocji

Mamy kolejną ciekawą promocję. Choć zakończyła się już promocja Sony, to nadal trwa inna na telewizory Samsunga. Ponadto, dwa dni temu rozpoczęła się zorganizowana przez Sharpa promocja „Dla spragnionych wielkich emocji”. Kupując jeden z dużych telewizorów tego producenta mamy szansę wygrać jedną z 1200 atrakcyjnych nagród. Więcej informacji poniżej.

 

komunikat producenta

 

 

Warszawa, 15.07.2013

15 lipca 2013 roku rusza promocja telewizorów Sharp AQUOS LED – „Dla spragnionych wielkich emocji”. Akcja dedykowana jest telewizorom Sharp o przekątnej ekranu 50’’, 52’’, 60’’, 70’’, 80’’ i 90’’. Dla jej uczestników przewidziano ponad 1200 emocjonujących nagród.

Każdy, kto w czasie trwania promocji zdecyduje się na zakup 50-, 52-, 60-, 70-, 80- lub 90 calowego telewizora Sharp AQUOS LED, ma szansę zdobyć jedną z ponad 1200 nagród. Na zwycięzców czeka 12 jednoosobowych wyjazdów do jednego z największych na świecie parków rozrywki – Ferrari World w Abu Dhabi, 800 zegarków FORERUNNER ® 10 GARMIN dla aktywnych oraz 400 kamer ION AIR PRO dla miłośników sportów ekstremalnych.

plakat

Aby zdobyć nagrodę, wystarczy po zakupie telewizora zarejestrować się na stronie www.sharpemotions.eu i napisać, jakie emocje pozwala przeżywać duży telewizor Sharp AQUOS LED.

Rozpoczynająca się w połowie lipca promocja telewizorów Sharp wsparta zostanie kampanią BTL oraz interactive. Kampania internetowa obejmie m.in. portale: www.onet.plwww.interia.plwww.rzeczpospolita.plwww.parkiet.pl, www.gazeta.plwww.infor.plwww.money.pl, www.bankier.pl, www.allegro.pl, www.ceneo.pl, a także portale WOLTERS KLUWER, Polskapresse i Axel Springer oraz Google.

Promocja „Dla spragnionych wielkich emocji“ jest kolejną z szeregu aktywności marketingowych marki wpisującą się w strategię „Big emotions on big screens“. Sharp jako producent telewizorów o dużych ekranach – tj. 50, 60, 70, 80 i 90 cali – wspiera komunikacyjnie tę flagową dla marki grupę produktów. Pierwsze, zakrojone na szeroką skalę działania wokół telewizorów Sharp AQUOS LED o ekranach 50‘‘ i większych prowadzono tuż przed i w trakcie mistrzostw UEFA EURO 2012, których Sharp był jednym ze sponsorów. Kolejna ich odsłona miała miejsce w kwietniu b.r.. Kampania telewizyjna prowadzona była m.in. w kanałach Discovery oraz największych telewizyjnych kanałach tematycznych.

Organizatorem promocji na zlecenie Sharp jest agencja Mediatouch, odpowiedzialna także za przygotowanie layoutów promocyjnych oraz strony internetowej www.sharpemotions.eu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Reprise Media.

Promocja „Dla spragnionych wielkich emocji“ realizowana jest także na Litwie, Ukrainie, Węgrzech, w Słowenii, Rumunii i Czechach. Za jej przeprowadzenie odpowiada oddział Sharp w Polsce.

Szczegóły akcji promocyjnej, lista modeli telewizorów objętych akcją i jej regulamin znajdują się na www.sharpemotions.eu

TV TEST 2013

Telewizory - zobacz na Ceneo.pl