Home / info / Nowe Bravie w sklepach!

Nowe Bravie w sklepach!

W naszych sklepach pojawiły się już telewizory z serii BRAVIA. Firma Sony wyposażyła je w  system TRILUMINOS Display, dostępny w modelu W905, który  odpowiada za płynne przejścia tonalne i wyświetlanie żywych kolorów. Co więcej telewizory mają głośnik z długim, 120-centymetrowym, kanałem akustycznym, który podkreśla dźwięki z dolnej części pasma. Więcej na ten temat przeczytacie poniżej.

 

 

 

komunikat prasowy

 

 

 

Sony rozpoczyna sprzedaż telewizorów BRAVIA z oferty na 2013 r.

displaymedia.t

Nowe telewizory posiadają szereg funkcji zapewniających obraz HD najwyższej jakości i najlepszą rozrywkę.

Sony rozpoczyna sprzedaż telewizorów BRAVIA z tegorocznej oferty, zaprezentowanej podczas styczniowych targów CES. W polskich sklepach już pojawiły się modele KDL-W805, KDL-W650 i KDL-W600, łączące zaawansowane rozwiązania technologiczne z unikalną ofertą serwisów internetowych i treści wideo. Z kolei modele z serii KDL-W905, wykorzystujące nowatorską, oferowaną wyłącznie przez Sony technologię TRILUMINOS Display, pojawią się w sklepach w połowie maja. Główne atuty tych urządzeń to głębia i szczegółowość obrazu oraz bogata paleta barw.

DisplayMedia.ashxt2

Sony stale oferuje pionierskie rozwiązania technologiczne, zapewniające żywy, bogaty obraz telewizyjny — mówi Izabela Mularczyk, TV Product Manager w Sony Polska. — Nasza tegoroczna oferta wyróżnia się innowacjami w sferze obrazu, dźwięku, jak i komfortu obsługi urządzenia. Nowością w tegorocznych telewizorach Sony jest technologia NFC, dzięki której można błyskawicznie wyświetlić na telewizorze wszystko, co widzimy na ekranie smartfona1.

Innowacyjny obraz

W ofercie na rok 2013 po raz pierwszy zastosowano system TRILUMINOS Display, dostępny w modelu W905. Rozwiązanie to odpowiada za płynne przejścia tonalne i wyświetlanie żywych kolorów, nawet trudnych do zreprodukowania odcieni czerwieni, błękitu i zieleni. Dzięki połączeniu technologii Quantum Dot2 z unikalnymi technologiami Sony, telewizor W905 wyświetla znacznie szerszy zakres barw. Gwarantuje to o wiele intensywniejsze, bardziej naturalne doznania wizualne dzięki wrażeniu większej głębi.

Model W905 charakteryzuje się również specjalną konstrukcją głośnika z długim, 120-centymetrowym kanałem akustycznym, który konstruktorzy zręcznie ukryli za ekranem. Nowe głośniki, choć niewidoczne, wyróżniają się bogactwem basu i dźwięków z dolnej części pasma. W rezultacie filmy akcji, muzyka i dialogi zyskują dodatkową dynamikę, porównywalną do osiąganej w znacznie większych głośnikach.

DisplayMedia.ashxt3

Na uwagę zasługuje wzornictwo Sense of Quartz, oparte na harmonijnej równowadze ponadczasowych form geometrycznych. Monolityczny, prostokątny panel telewizora przypomina kryształ kwarcu i wygląda, jak gdyby wznosił się nad okrągłą podstawą. Łącznikiem między nimi jest inteligentny „rdzeń”, znajdujący się tuż pod logo Sony na ramce telewizora i reagujący na sygnały sterujące łagodnym, barwnym światłem.

Z telefonu na ekran telewizora

Wszystkie nowe telewizory Sony posiadają funkcję duplikacji ekranu przez łącze Wi-Fi, natomiast model W805, dostarczany z pilotem NFC, pozwala na użycie pełni możliwości funkcji One-touch (jedno dotknięcie). Wszystkie trzy serie umożliwiają ponadto przewodowe kopiowanie zawartości ekranu z wykorzystaniem standardu MHL.

Opracowany przez Sony procesor X-Reality PRO zapewnia wierną reprodukcję kolorów i niezwykłe bogactwo szczegółów w obrazach z najróżniejszych źródeł. Dla zapewnienia najlepszych wrażeń przy oglądaniu kina akcji i grach, w nowej serii W wykorzystano technologię Motionflow XR™, której zadaniem jest poprawa płynności ruchu.

DisplayMedia.ashxt4