Home / ludzie / Krzysztof Lis

Krzysztof Lis

Firma Toshiba poinformowała dziś o objęciu przez Krzysztofa Lisa stanowiska kierownika ds. sprzedaży elektronicznych produktów i usług na terenie Polski. Krzysztof Lis, który dotychczas był odpowiedzialny za sprzedaż telewizorów na naszym rynku, będzie jednocześnie nadzorował sprzedaż detaliczną w krajach nadbałtyckich.

Pełny komunikat prasowy poniżej.

komunikat prasowy

 

 

Warszawa, 30 marca 2012

 

Krzysztof Lis nowym Country Managerem w firmie Toshiba Poland

Z dniem 1 kwietnia 2012 roku w wyniku zmian organizacyjnych prowadzonych od 2011 roku w firmie Toshiba, Krzysztof Lis, dotychczas odpowiedzialny za sprzedaż telewizorów na rynku polskim, obejmuje funkcję Country Managera Digital Products and Services w Polsce. Będzie jednocześnie koordynował sprzedaż detaliczną w krajach nadbałtyckich.

Dążąc do uzyskania większej wydajności i osiągania lepszych wyników, firma Toshiba podjęła w zeszłym roku decyzję o połączeniu swoich działów telewizorów i laptopów na poziomie globalnym. Jeszcze do grudnia 2011 roku kierownictwo odpowiedzialne za sprzedaż obu jednostek działało rozdzielnie, ale obecnie został stworzony jeden dział, Digital Products, zarządzający sprzedażą obu departamentów.

Zgodnie z podjętymi decyzjami, kompetencje sprzedażowe zostały podzielone pomiędzy Krzysztofa Lisa, nadzorującego sprzedaż detaliczną (retail) oraz Tomasza Rabiczko, który będzie odpowiadał za sprzedaż w kanale dystrybucyjnym (reseller/channel).

„Managerowie kierujący odpowiednimi działami, będą odpowiedzialni za przydzielone im segmenty sprzedażowe,” wyjaśnia Sandor van der Ham, General Manager Digital Products and Services w regionie Europy Centralnej, Południowo Wschodniej, Turcji i Izraelu. „Natomiast do obowiązków Country Managera należeć będzie nadzór nad realizowaniem strategii firmy Toshiba oraz wykonaniem globalnych założonych celów. Będzie również reprezentował firmę Toshiba Europe GmbH w kontaktach z partnerami, klientami
i mediami,” dodaje van der Ham.

Zanim rozpoczął karierę w firmie Toshiba, Krzysztof Lis brał bezpośredni udział we wdrażaniu metodologii Six Sigma oraz zarządzania procesowego w banku BZWBK. Przedtem, jako doradca i audytor między innymi w Ernst&Young oraz Grand Thornton Frąckowiak, realizował projekty w Polsce, Szwecji oraz Francji. Od 2008 roku związany jest z firmą Toshiba, gdzie pełnił funkcje: Business Planning Managera oraz Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu TV w Europie, a ostatnio Country Managera odpowiedzialnego za sprzedaż telewizorów w Polsce.

„Jesteśmy przekonani, że decyzja o konsolidacji działów laptopów i telewizorów przyniesie wymierne korzyści przede wszystkim dla naszych końcowych klientów, ale pozwoli też na bardziej efektywną współpracę ze wszystkimi partnerami handlowymi”, powiedział Krzysztof Lis.
„Naszym celem jest uplasowanie oferty Toshiby, jako wiodącej, japońskiej marki telewizorów i komputerów przenośnych w Polsce i na świecie”.

Nowe kierownictwo firmy Toshiba pracuje obecnie nad szczegółowym planem współpracy
z partnerami handlowymi.

O firmie Toshiba

Toshiba jest światowym liderem oraz innowatorem w dziedzinie zaawansowanych technologii, a także producentem i dystrybutorem zaawansowanych produktów elektrycznych i elektronicznych obejmujących: cyfrowe produkty konsumenckie, urządzenia i podzespoły elektroniczne, systemy zasilania, w tym energii jądrowej, urządzenia przemysłowe, systemy infrastruktury oraz artykuły gospodarstwa domowego.

Założona w 1875 roku Toshiba jest dziś globalną siecią ponad 490 firm zatrudniającą ponad 203 tys. pracowników na całym świecie, z roczną sprzedażą przewyższającą 6,3 bilionów jenów (77 mld dolarów). Więcej informacji
na www.toshiba.co.jp/index.htm.

Toshiba Europe GmbH, z siedzibą w Neuss w Niemczech, jest oficjalnym przedstawicielem Toshiba Corporation w Tokyo.

 

 

Telewizory - zobacz na Ceneo.pl