Home / info / Samsung liderem

Samsung liderem

Znana firma badawcza Display Search podała ostatnio dane dotyczące sprzedaży telewizorów w drugim kwartale 2011 roku.

Mimo iż w swoich raportach Display Search używa terminu „shipments” oznaczającego „liczbę telewizorów dostarczonych na rynek”, w naszym artykule przetłumaczyliśmy go jako „sprzedaż”, bowiem żaden odpowiedzialny producent z tej branży nie pozwala sobie na gromadzenie nadmiernych zapasów niesprzedanych towarów.

I tak, w okresie kwiecień-czerwiec 2011 struktura sprzedaży w podziale na rodzaj wyświetlacza przedstawiała się następująco:

Jak widać z wykresu na 1 sprzedaną plazmę przypadało ponad 10 telewizorów LCD.

Z kolei struktura sprzedaży telewizorów LCD w podziale na rodzaj podświetlenia (CCFL – lampy fluorescencyjne, LED – diody elektroluminescencyjne) przedstawiała się następująco :

Duży wzrost udziału LED-ów widać w porównaniu do II kwartału ubiegłego roku:

Na koniec zobaczmy jak wygląda sprzedaż w podziale na producentów, ale tym razem nie wg liczby sprzedanych telewizorów, lecz wg  przychodów z ich sprzedaży:

Kategoria „pozostali” obejmuje m. in. takie marki jak Toshiba, Philips, Loewe, Grundig czy Funai oraz innych, mniej znanych producentów (Konka, Metz, Skyworth, TCL itp.)

* Dane dotyczące firmy Panasonic obejmują sprzedaż telewizorów marki Sanyo, którą Panasonic przejął w 2008 roku.

© TV TEST 2011

KUP TELEWIZOR W DOBRYM SKLEPIE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telewizory - zobacz na Ceneo.pl