Patrick Spence, Sonos CEO
Home / info / Sonos przeprasza

Sonos przeprasza

Mówią, że „lepiej późno niż wcale”. Szefowi Sonosa, Patrykowi Spence’owi, przygotowanie przeprosin za fatalnie przeprowadzoną „aktualizację” sonosowej aplikacji zajęło prawie 2 miesiące. Na szczęście firma uświadomiła sobie swój błąd i to, że zawiodła wielu użytkowników (w tym autora tego wpisu).

Na czym polega problem? Co się stało w maju? Otóż nowa aplikacja nie dość, że była niedopracowana, to:

  • spowodowała liczne problemy z działaniem sprzętu Sonosa, zwłaszcza rozbudowanych systemów wielopokojowych;
  • usunęła liczne funkcje, które użytkownicy lubili i z których korzystali, np.:
    • możliwość edytowania playlisty wewnątrz aplikacji;
    • szybki dostęp do suwaków korekcji dźwięku.

Czy przeprosiny rozwiązują ww. problemy? Nie, ale to krok w dobrą stronę. Szczegóły poniżej:

[ tłumaczenie: Google ]

 

25 lipca 2024 r.

Wiemy, że zbyt wielu z Was doświadczyło poważnych problemów z naszą nową aplikacją, która została wprowadzona 7 maja, i chciałbym zacząć od osobistych przeprosin za rozczarowanie Was. Nie ma pracownika w Sonos, który nie byłby zrozpaczony, że Was zawiódł, i zapewniam Was, że naprawienie aplikacji dla wszystkich naszych klientów i partnerów było i jest naszym priorytetem numer jeden.

Opracowaliśmy nową aplikację, aby stworzyć lepsze doświadczenie, z możliwością wprowadzania większej liczby innowacji w przyszłości i wiedząc, że z czasem będzie się poprawiać. Jednak od momentu premiery znaleźliśmy wiele problemów. Naprawienie tych problemów opóźniło nasz wcześniejszy plan szybkiego włączenia brakujących funkcji i funkcjonalności.

Od 7 maja wypuszczaliśmy nowe aktualizacje oprogramowania mniej więcej co dwa tygodnie, każda z nich wprowadzająca znaczące i znaczące ulepszenia, dodająca funkcje i naprawiająca błędy. Zapoznaj się z notatkami dotyczącymi wersji aktualizacji oprogramowania Sonos, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tego, co zostało wydane do tej pory.

Chociaż te aktualizacje oprogramowania umożliwiły większości naszych klientów korzystanie z aplikacji Sonos, jest jeszcze wiele do zrobienia. W kolejnej fazie aktualizacji oprogramowania priorytetowo potraktowaliśmy następujące usprawnienia:

Lipiec i sierpień:

Poprawa stabilności podczas dodawania nowych produktów
Wdrażanie konfiguracji biblioteki muzycznej, przeglądanie, wyszukiwanie i odtwarzanie

Sierpień i wrzesień:

Poprawa reakcji głośności
Ulepszenia interfejsu użytkownika na podstawie opinii klientów
Poprawa ogólnej stabilności systemu i obsługi błędów

Wrzesień:

Poprawa spójności i niezawodności alarmów

Wrzesień i październik:

Przywrócenie trybu edycji dla list odtwarzania i kolejki
Poprawa funkcjonalności w ustawieniach
Planujemy kontynuować wydawanie nowych aktualizacji oprogramowania w dwutygodniowym odstępie. Przy każdym wydaniu będziemy udostępniać szczegółowe notatki na temat tego, co rozwiązaliśmy i nad czym pracujemy dalej w naszej społeczności.

Bardzo doceniamy Twoją cierpliwość podczas rozwiązywania tych problemów. Wiemy, że musimy popracować, aby odzyskać wasze zaufanie i ciężko pracujemy, aby to zrobić. Zawsze jestem otwarty na wasze opinie, możecie mnie znaleźć przez e-mail pod adresem ceo@sonos.com.

Z poważaniem,

Patrick Spence

CEO

Oryginalna, angielska wersja przeprosin jest dostępna tutaj.

TCh

Telewizory - zobacz na Ceneo.pl