LG i B&O prezentują nowy telewizor na IFA 2017
Współpraca dwóch firm cieszących się ogromną renomą w dziedzinie domowej rozrywki zaowocowała powstaniem telewizora, który nie ma sobie równych pod względem jakości obrazu i dźwięku.
Konsumenci z całego świata natychmiast rozpoznają matrycę OLED oraz technologie przetwarzania obrazu opracowane przez LG, które zastosowano w pięknym telewizorze zaprojektowanym przez Bang & Olufsen – firmie o bogatych tradycjach w dziedzinie wzornictwa oraz odtwarzania dźwięku. To dopiero pierwszy krok, zamierzamy pogłębiać relacje między naszymi firmami.
-LEE SANG-WOO WICEPREZES DS. STRATEGII BIZNESOWEJ W DZIALE HOME ENTERTAINMENT FIRMY LG
Współpraca z LG Electronics zapoczątkowała strategię Bang & Olufsen, która zakłada wzrost możliwości technicznych oraz skali sprzedaży poprzez partnerstwo z innymi firmami. Nowe podejście pozwoli firmie Bang & Olufsen skoncentrować się na akustyce, wzornictwie oraz jakości wykonania, jednocześnie optymalizując łańcuch dostaw, projektowanie, produkcję i serwis, tak aby uzyskać długoterminowy wzrost rentowności.
Cechą wspólną Bang & Olufsen oraz LG jest długa tradycja wdrażania innowacji oraz dbałości o jakość wykonania. Strategiczne partnerstwo dwóch firm odzwierciedla wspólne dążenie do ciągłego ustanawiania nowych standardów w dziedzinie światowej klasy wzornictwa oraz nowoczesnych technologii. Owoc tej współpracy, telewizor BeoVision Eclipse, jest idealnym przykładem udanego wdrożenia tej strategii.
– STEFAN K. PERSSON, WICEPREZES FIRMY BANG & OLUFSEN