Home / info / Grajbelka w kinie?

Grajbelka w kinie?

Oto szczegóły najnowszej promocji grajbelek firmy Samsung. Bezprzewodowe soundbary HW-F751 oraz HW-F750 umieszczono na specjalnych stoiskach w 12 kinach Cinema City. Można na nich posłuchać muzyki filmowej i tym samym sprawdzić jaki dźwięk wydobywają z siebie te urządzenia. Promocja trwa do 30 października. Więcej na jej temat przeczytacie poniżej.

 

informacja prasowa

 

 

 

Do 30 października będzie trwała akcja promocyjna bezprzewodowych soundbarów Samsung HW-F751 oraz HW-F750. Dzięki specjalnym standom z soundbarem umieszczonym w 12 kinach Cinema City, każdy może posłuchać muzyki z filmowej  i zanurzyć się w świecie doskonałego dźwięku. 

Samsung Electronics przygotował dodatkowo specjalną zakładkę „soundbar” na stronie Filmweb.pl, która zawiera wszelkie informacje na temat produktu i kampanii. Również na tej stronie, specjalnie dla amatorów pięknego brzmienia, został przygotowany konkurs.

Bezprzewodowe soundbary Samsung  HW-F751 oraz HW-F750o mocy całkowitej (RMS) 310W to wyjątkowe urządzenia. Podłączone do telewizora sprawiają, że możemy cieszyć się niezwykłym brzmieniem dźwięku podczas oglądania filmów. Dzięki wbudowanemu przedwzmacniaczowi wyposażonemu w lampy próżniowe, dźwięk zyskuje dodatkową oktawę bez zniekształceń. Obraz wyświetlany na ekranie telewizora Samsung Smart TV może być dodatkowo wzbogacany o doskonały dźwięk 3D Sound Plus. Opcja Vertical Surround tworzy natomiast wyjątkową przestrzeń dźwięku, która potęguje wrażenia dźwiękowe podczas oglądania filmów. Ponadto, lampy próżniowe w czasie pracy emitują ciepłą, łagodną poświatę.

soundbar2

Funkcja Smart Volume odpowiada za inteligentną regulację głośności. Soundbary Samsung korzystają z zaawansowanej technologii równoważenia dźwięku i intuicyjnie dostosowują poziom głośności w czasie rzeczywistym, tworząc precyzyjnie dostrojoną do akcji filmu przestrzeń dźwiękową.

Maksimum wygody zapewnia funkcja SoundShare, która pozwala bezprzewodowo połączyć listwę głośnikową z telewizorem za pomocą technologii Bluetooth, która umożliwia też bezprzewodowe odtwarzanie muzyki z smartfonów czy tabletów firmy Samsung.

Kampania prowadzona będzie w różnego typu mediach. TVN7, zgodnie z hasłem promocyjnym akcji „Usłysz filmy na nowo” przygotował specjalny program, w którym emitowane są wybrane filmy (m.in.: Człowiek z blizną, Bodyguard, Szeregowiec Ryan, Joe Black, Brudny Harry). W programie pojawiają się też billboardy sponsorskie.

Promocja obecna będzie również w internecie na stronach: TVN7.pl, TVN.pl oraz w serwisie Facebook na profilach: Samsung, TVN, TVN7 i Filmweb.

Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z firmą Cinema City, Filmweb oraz TVN7. Za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.