Home / info / Hisense oficjalnie w Polsce. Co na to TCL i Xiaomi?

Hisense oficjalnie w Polsce. Co na to TCL i Xiaomi?

Na tą chwilę polscy miłośnicy sprzętu RTV/AGD czekali dość długo, ale wreszcie czekania nastał kres: Hisense oficjalnie w Polsce. Inaczej mówiąc, 29 kwietnia roku 2021 jest dniem, w którym ta chińska marka rozpoczęła oficjalną „komunikację marketingową” w celu przybliżenia własnej marki polskim konsumentom.

Informacja prasowa firmy Hisense z 20 IV 2021 r. [fragmenty wybrane przez redakcję TVTEST]

Jakość obrazu spod lasera – marka Hisense wprowadza innowacje do polskich domów

Warszawa, 29 kwietnia 2021 – Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, rozpoczyna komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”, która ma na celu przybliżenie klientom w Polsce wciąż poszerzającego się portfolio produktów marki i jej historii. Firma Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii.

Innowacyjność silnie wpisuje się w DNA marki Hisense – firma od ponad 50 lat konsekwentnie pracuje nad badaniami i rozwojem urządzeń elektronicznych, a jej głównym celem jest kreowanie trendów w tej dziedzinie. Innymi ważnymi wartościami dla marki są: uczciwość, zorientowanie na klienta czy zrównoważony rozwój. Misją Hisense jest dostarczanie nowoczesnych produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach, które będą uławiać codzienność i podnosić jakość życia konsumentów.

Hisense jako pionier innowacji – LASER TV

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej i stara się być zawsze o krok przed konkurencją – jako pierwszy na świecie w 2014 r. wprowadził Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii, wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.

Laser TV to laserowy telewizor, w którego skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w dowolnym oświetleniu. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości sprawiając, że obrazy stają się bardziej realistyczne, a widz może poczuć się jak w kinie. Wyjątkowości doświadczenia dopełnia kinowa technologia audio. Dzięki temu, że obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu sprawia, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów.

Hisense Laser TV
[…]

Pandemia koronawirusa spowodowała, że więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń, wielkoformatowe telewizory stają się coraz bardziej popularne. Rynek dużych przekątnych TV rośnie w bardzo szybkim tempie rok do roku – pierwszy kwartał 2021 roku w segmencie +70” urósł ilościowo o ponad 90% (prawie podwójnie w stosunku do zeszłego roku). Hisense wpisując się w te trendy dostarcza swoje modele Laser TV w segmencie 88”, 100” i planuje dalej poszerzać swoje portfolio w tym zakresie.

Produkty Hisense na polskim rynku

Portfolio produktów Hisense na polskim rynku systematycznie powiększa się. Klienci w Polsce mogą kupić telewizory marki, w tym modele LED i Laser TV, a także sprzęt AGD, m.in. lodówki, zamrażarki czy pralki w salonach Media Expert i na mediaexpert.pl.

Historia marki Hisense na świecie

Hisense to chińskie, międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego produkty są dostępne na sześciu kontynentach. W języku chińskim słowo „Hisense” oznacza „dwie rzeki wpadające do morza” lub „zaufanie bez granic”. [highlight color="yellow"]Początki marki sięgają 1969 roku, wtedy właśnie rozpoczęto produkcję odbiorników radiowych w nowo założonej fabryce No.2 Radio Factory w Qingdao. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy było poszerzenie w 1996 roku portfolio o klimatyzatory, a rok później o telewizory. W 2002 roku do oferty włączono chłodziarko-zamrażarki, a w następnych latach inne sprzęty AGD i RTV, m.in. lodówki, pralki, piekarniki, tablety czy smartfony.

[…]

O Hisense

Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Firma Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów.

Więcej informacji o Hisense na stronie: https://pl.hisense.com/

[…]
Telewizory - zobacz na Ceneo.pl