Jeżeli w styczniu br. kupili Państwo telewizor firmy Toshiba, prosimy o zapoznanie się z poniższym komunikatem prasowym. Naszym zdaniem poniższa akcja Toshiby bardzo dobrze świadczy o podejściu tej znanej firmy do klienta.
ważny komunikat prasowy
Warszawa, 24 maja 2013
Możliwość rejestracji telewizorów Toshiba, zakupionych w styczniu 2013 r., w ramach promocji: „Gwarancja Zero Problemu”
Drogi Konsumencie,
W dniach 7 – 9 stycznia 2013 r. nastąpiła awaria techniczna strony internetowej Toshiba.pl. W jej wyniku na jednej z podstron pojawiły się zdjęcie i ikona telewizora. Mogły one zostać mylnie odebrane jako powtórne objęcie telewizorów Toshiba promocją „Gwarancja Zero Problemu” (w stosunku do telewizorów, zgodnie z regulaminem, promocja zakończyła się 30 września 2012 r.).
W związku z tym, że informacje znajdujące się na stronie toshiba.pl między 7 a 9 stycznia 2013 r. mogły zostać niewłaściwie zrozumiane, w celu wynagrodzenia zaistniałej trudności, Toshiba postanowiła objąć promocją „Gwarancja Zero Problemu” telewizory Toshiba zakupione przez konsumentów na terenie Polski od 1 do 31 stycznia 2013 r.
Jeżeli dokonałeś takiego zakupu i spełniasz warunki promocji „Gwarancja Zero Problemu” możesz zarejestrować telewizor Toshiba i cieszyć się gwarancją. Warunki promocji oraz formularz rejestracyjny znajdują się pod adresem www.noproblemguarantee.com. Termin rejestracji telewizorów Toshiba, zakupionych w styczniu 2013 roku, upływa 30 czerwca 2013 r.
W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod numerem +48224702004.
Za trudności, związane z korzystaniem z naszej strony w tym okresie, bardzo przepraszamy.
Toshiba