Dwa dni temu wystąpiły problemy po instalacji najnowszej aktualizacji systemu webOS w telewizorach firmy LG. W wielu wypadkach telewizor po aktualizacji nie daje się włączyć i wymaga wizyty serwisanta. Jak zwykle zalecamy w takiej sytuacji ostrożność i lekturę oficjalnego komunikatu producenta.
2 kwietnia 2015 r.
Oświadczenie LG Electronics Polska dotyczące problemów z aktualizacją niektórych modeli LG SMART TV
1 kwietnia 2015r. w godzinach wieczornych została udostępniona aktualizacja oprogramowania dla niektórych telewizorów LG Smart TV, po zainstalowaniu której wystąpiły problemy techniczne uniemożliwiające prawidłowe działanie telewizorów. Wadliwa wersja oprogramowania została natychmiast usunięta z serwerów LG i od wczesnych godzin porannych 2 kwietnia 2015 nie powoduje już problemów technicznych.
LG Electronics Polska traktuje zgłoszenia Klientów, związane z wadliwą aktualizacją z najwyższym priorytetem i gwarantuje pełną współpracę autoryzowanej sieci serwisowej. Po dokonaniu zgłoszenia, LG Electronics niezwłocznie wyśle autoryzowany serwis, który w ramach gwarancji, dokona naprawy telewizora w ciągu jednej wizyty w domu Klienta.
Wszelkie zgłoszenia usterek można składać na infolinii LG pod numerem telefonu: 801-54-54-54.
Ponadto dział R&D szczegółowo analizuje zaistniałą sytuację, poszukuje skutecznego rozwiązania i wyeliminowania problemu wprzyszłości.
LG Electronics przeprasza swoich użytkowników za zaistniałą sytuację oraz niedogodności związane z przerwą w funkcjonowaniu telewizorów.
Więcej na ten temat (z komentarzami użytkowników):
http://www.spidersweb.pl/2015/04/telewizor-lg-aktualizacja-webos.html