Od pewnego czasu firma LG informuje nas w licznych reklamach o zaletach swego polaryzacyjnego systemu Cinema 3D. Wygląda na to, że intensywna kampania marketingowa koreańskiego producenta wkroczyła w nową fazę. Otóż ostatnio pojawiły się nie tyle reklamy, ale poradniki w rodzaju „jak przekonać rodzinę do zakupu nowego telewizora 3D”.
Internetowy poradnik nosi tytuł „Jak je przekonać”, a jego bohaterami są sympatyczny ojciec rodziny …
… oraz jego syn. Nasz bohater oznajmia, że: „chcemy z młodym kupić telewizor 3D”. Problem w tym, jak przekonać do zakupu pozostałą część rodziny, tj. córkę, żonę i … teściową.
Gra toczy się na trzech poziomach o rosnącym stopniu trudności. Poziom pierwszy to córka …
Poziom drugi (trudniejszy) to żona …
… która jest akurat zajęta, więc trzeba uważać, aby przez niewłaściwą odpowiedź, nie oberwać czymś ciężkim, na przykład …
… żelazkiem.
Jak już poradzimy sobie z żoną, czeka nas etap trzeci, najtrudniejszy, przeznaczony dla graczy o absolutnej koncentracji, determinacji i stalowych nerwach, czyli rozmowa z …
… teściową.
Aby nie zepsuć zabawy nie możemy zdradzić jakich sztuczek i forteli użyliśmy aby dopiąć swego, ale z pokorą musimy wyznać, że choć znamy się trochę na telewizorach, to przekonanie miłych pań do najnowszej technologii nie zawsze wychodziło nam za pierwszym razem.
Nawet jeżeli aktualnie nie planujecie zakupu nowego sprzętu RTV, gorąco polecamy grę w przekonywanie rodzinki do zakupu telewizora.
Gra jest świetna i znajdziecie ją TUTAJ!
UDANEJ ZABAWY!