Już tylko tydzień dzieli nas od inauguracji Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2014 w Soczi. Firma Panasonic, jako oficjalny sponsor tej największej na świecie imprezy sportowej, zapewnia wsparcie w postaci sprzętu audio-wideo, dostarczając m.in. wielkoformatowe ekrany LED o łącznej powierzchni ponad 1700 m2 – największej w historii Zimowych Igrzysk Olimpijskich.
Więcej informacji w załączonych materiałach.
KOMUNIKAT PRASOWY
Firma Panasonic jako oficjalny sponsor
Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2014 w Soczi
zapewnia najwyższej klasy sprzęt audio-wideo
Warszawa, 31 stycznia 2014 r. — Już tylko tydzień dzieli nas od inauguracji Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2014 w Soczi. Firma Panasonic, jako oficjalny sponsor tej największej na świecie imprezy sportowej, zapewnia wsparcie w postaci sprzętu audio-wideo, dostarczając m.in. wielkoformatowe ekrany LED o łącznej powierzchni ponad 1700 m2 – największej w historii Zimowych Igrzysk Olimpijskich.
Panasonic Corporation, światowy sponsor klasy TOP*1 w kategorii sprzętu audio-wideo (AV) zapewni najwyższej klasy sprzęt audio-wideo, taki jak pełne wyposażenie wizualne w standardzie Full HD dla XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się w rosyjskim Soczi, w dniach 7-23 lutego 2014. Panasonic współpracuje z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl), Komitetem Organizacyjnym Igrzysk, a także z Olimpijskimi Służbami Nadawczymi w Soczi, aby zapewnić sprawny montaż urządzeń i wsparcie dla prawidłowego przebiegu Zimowych Igrzysk Olimpijskich.
Firma Panasonic dostarcza sprzęt do lokali i obiektów związanych z Igrzyskami Olimpijskimi, obejmujący m.in.: wielkoformatowe ekrany LED, systemy nagłośnienia, urządzenia nadawcze, projektory, telewizory VIERA oraz system komunikacji wizualnej HD. Składają się one na największe zaopatrzenie w audiowizualne systemy monitoringowe w historii Igrzysk Olimpijskich, a także największe pod względem powierzchni wyposażenie w wielkoformatowe ekrany LED w historii zimowych edycji Igrzyskach Olimpijskich.
We współpracy z MKOl i Olimpijskimi Służbami Nadawczymi w Soczi, Panasonic nagra w standardzie 4K ceremonię otwarcia, która odbędzie się w Parku Olimpijskim. Materiały te zostaną wykorzystane do produkcji własnych materiałów firmy.
Panasonic, angażując się w działania sponsorskie i udostępniając najnowocześniejsze urządzenia, realizuje swoją wizję „Sharing the Passion” – dostarczania sportowych emocji nie tylko kibicom na miejscu, ale również widzom w domach na całym świecie.
Sprzęt audio-wideo, który zostanie dostarczony do obiektów olimpijskich
Rodzaj sprzętu | Ilość |
Wielkoformatowe ekrany LED | 1727 m2 |
Profesjonalne systemy nagłośnienia | 16 obiektów |
Telewizory | 4993 sztuk |
Audiowizualne systemy monitoringowe | 6903 sztuk |
Projektory (w tym projektory DLP*2) | 207 sztuk |
Kamery P2HD | 114 sztuk |
Rejestratory P2HD | 100 sztuk |
Inne | System komunikacji wizualnej HD 89 zestawów |
Uwaga: Dotyczy to obiektów związanych z Igrzyskami Olimpijskimi, takich jak Wioska Olimpijska, Centrum Medialne, Biura Komitetu Organizacyjnego oraz oficjalna witryna z relacjami na żywo.
*1. „TOP” to akronim nazwy The Olympic Partner — najwyższej rangi sponsora Igrzysk Olimpijskich. Panasonic należy do sponsorów klasy TOP od początku istnienia programu i jest obecnie jedynym sponsorem TOP z Japonii. Firma Panasonic podpisała umowę sponsorską klasy TOP z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl) w 1987 roku w zgodzie z duchem Ruchu Olimpijskiego, który promuje pokój na świecie. Już od ponad 25 lat, czyli od rozpoczęcia programu The Olympic Partner (TOP) na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Calgary w 1988 roku, Panasonic kontynuuje sponsoring w kategorii sprzętu audiowizualnego. Producent przedłużył partnerską współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro 2016. Pod hasłem „Sharing the Passion” Panasonic będzie w dalszym ciągu przyczyniać się do sukcesów Igrzysk Olimpijskich dzięki swoim najnowocześniejszym technologiom, współdzieląc emocje towarzyszące Igrzyskom Olimpijskim z ludźmi na całym świecie.
*2. DLP® jest zarejestrowanym znakiem towarowym Texas Instruments.
O Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju i inżynierii elektronicznej technologii oraz rozwiązań do zastosowania domowego, biznesowego, mobilnego i osobistego. Od czasu powstania w 1918 roku firma rozszerzyła swoją obecność na całym świecie i obecnie zarządza ponad 500 połączonymi spółkami, które w roku finansowym, zakończonym 31 marca 2013 r., zanotowały skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 730 bilionów jenów (68 miliardów euro). Firma oddana jest tworzeniu nowych wartości poprzez innowacje we wszystkich grupach produktowych, aby zapewnić lepsze życie i lepszy świat dla swoich klientów. Więcej informacji o firmie i marce Panasonic znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.
Panasonic Polska – znajdź nas online!
http://www.facebook.com/panasonicpolska
http://www.youtube.com/PanasonicPolska
http://www.lumixgexperience.pl