Sezon na wakacyjne promocje trwa na dobre. Tym razem firma Samsung oferuje możliwość wygrania … samochodu.
Więcej informacji poniżej, a regulamin tutaj >>> regulamin
komunikat prasowy
„Bądź podwójnie Smart z Samsung Smart TV i wygraj samochód smart fortwo!” – Samsung zaprasza do wakacyjnej promocji
Wszyscy, którzy od 4 do 25 lipca 2013 roku kupią jeden z telewizorów Samsung LED Smart TV z najnowszej serii F*, mają szansę stać się posiadaczami wyjątkowego samochodu smart fortwo. Na biorących udział w konkursie czekają aż 3 auta!
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy w ciągu 14 dni od zakupu zarejestrować się na tej stronie (8 sierpnia br. to ostateczna data zgłoszenia do udziału w konkursie), przedstawić skan paragonu i odpowiedzieć na jedno pytanie konkursowe: Która funkcja nowych telewizorów Samsung Smart TV jest najbardziej innowacyjna i dlaczego?
Samsung Smart TV LED serii F8000 – najwyższa jakość, niezapomniane doznania
Telewizory Samsung LED Smart TV serii F to zupełnie nowa jakość wyświetlanego obrazu, a także rewolucyjne funkcje. Samsung LED Smart TV Serii F8000 to najbardziej zaawansowane telewizory na rynku. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i technologiom Samsung gwarantują rozrywkę na najwyższym poziomie. Jest to możliwe między innymi dzięki funkcji Intelligent Viewing, która zapewnia najwyższą jakość obrazu niezależnie od źródła jego przesyłania a także funkcji S Recommendation, która sama zaproponuje filmy i programy cieszące się największą popularnością wśród innych widzów. Wyjątkowy, udoskonalony panel użytkownika Smart Hub w połączeniu z możliwością sterowania telewizorem za pomocą głosu i gestów, zapewnia niespotykaną dotąd wygodę. Platforma Smart TV natomiast otwiera przed widzem dostęp do bogatej oferty aplikacji, filmów i innych treści.
Promocji Samsung towarzyszy 30-sekundowy spot radiowy emitowany przez trzy tygodnie w Prime Time w czwartki i piątki w głównych blokach stacji: Drapacz Chmur (m.in. sieć Agora, Vox FM, Radio Wawa, Roxy, Złote Przeboje, Eska), Eska Rock, Chilli Zet, RMF 3D (RMF plus RMF Classic) i Trójka Premium (PR3 i PR4). Informacje o kampanii pojawiać się będą też w specjalnych gazetkach, ulotkach partnerów oraz w e-commerce. Swoim zasięgiem kampania obejmie także internet: SEM, Filmweb (banerowa kampania odsłonowa) oraz sieć Goldbach (targetowanie behawioralne na osoby zainteresowane elektroniką). Komunikacja będzie widoczna również na stronie internetowej Samsung Polska oraz na oficjalnym profilu firmy na portalu Facebook.
Więcej szczegółowych informacji o konkursie wraz z formularzem i regulaminem promocji tutaj
Kampanię i spot radiowy przygotowała Agencja Cheil Germany GmbH Polish Branch
* Modele objęte promocją dotyczą serii F: 4, 5, 6, 7 i 8.