Home / testy / Przetestuj telewizor w domu (aktualizacja)

Przetestuj telewizor w domu (aktualizacja)

Jeżeli zazdrościłeś trochę zawodowym testerom możliwości wszechstronnego i komfortowego testowania najnowszych telewizorów, być może niedługo sam zostaniesz testerem. Polska firma TestMeToo twierdzi, że wkrótce zaoferuje taką możliwość zwykłym konsumentom i to w zaciszu ich własnego domu.

tmt logo 01

Brzmi nieprawdopodobnie? Dla nas też, w związku z tym skontaktowaliśmy się telefonicznie z przedstawicielką firmy zadając kilkanaście szczegółowych pytań. Oto wybrane z nich:

  • kiedy dokładnie zaczyna się program testowania telewizorów?
  • jakie marki wezmą udział w programie?
  • jak duża pula telewizorów będzie dostępna do testów?
  • czy użytkownik będzie miał jakikolwiek wpływ na wybór marki testowanego telewizora, modelu lub przekątnej ekranu?
  • jak dużo czasu użytkownik będzie miał na testy?
  • czy użytkownik będzie musiał wpłacić jakąś kaucję za testowany telewizor?
  • czy telewizor będzie ubezpieczony?
  • czy użytkownik będzie miał możliwość zakupu testowanego telewizora?
  • czy użytkownik będzie miał zniżkę na zakup innego teelwizora tego samego producenta co testowany model?

Nasze pytania tak zaskoczyły rozmówczynię, że nie potrafiła na nie odpowiedzieć i obiecała, że prześle nam kontakt do właściwej osoby. Niestety, do dzisiejszego dnia nie otrzymaliśmy żadnych nowych informacji. Jak tylko je otrzymamy zamieścimy je na naszej stronie. Tymczasem zapraszamy do lektury oficjalnej informacji prasowej od TestMeeToo.

I jeszcze jedno. To NIE JEST primaaprilisowy żart.

 

AKTUALIZACJA (01.04.2015 20:06) – właśnie otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze pytania:

1) Kiedy dokładnie zaczyna się program testowania telewizorów?

Projekt jest w toku i objęty klauzulą poufności. Wszystkie informacje przekażemy po jego zakończeniu, tak jak to było w przypadku współpracy z największym producentem klocków dla dzieci, czyli Lego.

2) Jakie marki wezmą udział w programie?

Na tym etapie projektu nie możemy zdradzić o jaką markę chodzi. Jednak przeprowadzane testy nie są testami porównawczymi różnych marek. Każda jedna akcja to jedna marka i konkretny produkt. Wypracowaliśmy zaawansowane schematy dopasowania użytkowników do produktów pozwalające na idealne połączenie potrzeb konsumenckich z cechami produktu. Użytkownicy używają produktów weryfikując konkretne cechy wskazane przez producenta istotne dla produktu i jego pozycjonowania, ale także istotne dla samych konsumentów. Po wypełnieniu ankiety oceniającej i spisaniu w niej swojej indywidualnej relacji z testu, powstaje spersonalizowana strona produktu z relacją danego testującego. Użytkownik dzieli się nią potem ze swoimi znajomymi poprzez szeroko pojęte media społecznościowe (m.in. Facebook, Twitter, fora internetowe, maile). Dzięki temu powstaje ocena zbiorcza produktu, która jest publikowana na platformie TestMeToo.

3) Jak duża pula telewizorów będzie dostępna do testów?

Od producenta do testów mamy dostać kilkadziesiąt telewizorów.

4) Czy użytkownik będzie miał jakikolwiek wpływ na wybór marki testowanego telewizora, modelu lub przekątnej ekranu?

Odpowiedź jak wyżej w pytaniu nr.2

5) Jak dużo czasu użytkownik będzie miał na testy?

Czas na testowanie dobierany jest tak, aby możliwa była weryfikacja wszystkich cech
i atrybutów produktu znajdujących się w ankiecie oceniającej.

6) Czy użytkownik będzie musiał wpłacić kaucję za testowany telewizor?

Do każdej akcji indywidualnie dopasowujemy różne formy zabezpieczenia. Jednak zawsze najważniejszy jest konsument i jego dobro.

7) Czy telewizor będzie ubezpieczony?

Tak, chcemy by każdy z testowanych telewizorów był ubezpieczony przed niefortunnymi zdarzeniami.

8) Czy użytkownik będzie miał możliwość zakupu testowanego telewizora?

Jeżeli po testowaniu użytkownikowi platformy spodoba się dany model i zdecyduje, że chciałby mieć go w domu, nie tylko będzie miał możliwość jego zakupu, ale także rozważamy zaoferowanie go w niższej, bardziej atrakcyjnej cenie.

9) Czy użytkownik będzie miał zniżkę na zakup innego telewizor tego samego producenta co  testowany modelu?

Ciekawy pomysł. Dziękujemy!

Andrzej Geryk, CEO i Założyciel TestMeToo

 


INFORMACJA PRASOWA


 

Telewizor dla każdego!

Każdy użytkownik portalu TestMeToo.com, będzie miał szansę otrzymać do testów nowy model telewizora uznanego, międzynarodowego producenta. Testy – przeprowadzone przez użytkowników w warunkach domowych – będą miały na celu weryfikację łatwości obsługi innowacyjnego sprzętu, intuicyjność najnowszych funkcjonalności i technologii, łatwość montażu oraz oczywiście jakość obrazu i dźwięku telewizora. Będzie to pierwszy z serii testów telewizorów, które ma w planach TestMeToo.

Jak podają statystyki, w 2014 roku Polacy kupili 2,4 mln telewizorów[1] i spędzili przed telewizorami średnio 4 godziny 20 minut. To aż o 13 minut więcej niż w roku poprzednim.[2]  Z roku na rok kupujemy też coraz większe telewizory[3], szukając okazji cenowych pozwalających kupić jak najlepszy sprzęt, za jak najlepszą cenę. Aby mieć pewność, że wybieramy dobrze szukamy opinii na temat sprzętów RTV AGD w internecie.[4] Często po wielu godzinach albo i dniach poszukiwań po prostu odkładamy kupno na tak zwane „później”. Nawet po podjęciu decyzji nie wszyscy tak szybko postanawiają od razu iść do sklepu.
27% Polaków kupuje w ciągu kilku dni, 20% w ciągu tygodnia, a tylko 18% tego samego dnia.[5]

Aby wyjść naprzeciw potrzebom Polaków TestMeToo opracowało serię testów, w których będą mogli sprawdzać i oceniać technologiczne nowości. Swoimi opiniami będą dzielić się na platformie, ułatwiając tym samym decyzje zakupowe konsumentom planującym inwestycje w tym zakresie.

Po testach produktów z kategorii FMCG, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadzić testy sprzętów RTV AGD. Sam nieraz, przed decyzją o zakupie sprzętu, poświęcałem wiele godzin, dni, a nawet tygodni na poszukiwania opinii o produkcie i wiem jak ciężko czegokolwiek się dowiedzieć. Użytkownicy będą mieli okazję sprawdzić wysokiej jakości sprzęt RTV oraz dodatkowo wyrazić swoją opinię na jego temat. Z drugiej strony dajemy konsumentom ciekawe narzędzie, dzięki któremu będą mogli przeczytać zweryfikowane, rzetelne, a przede wszystkim prawdziwe opinie o produkcie

komentuje Andrzej Geryk, CEO i Założyciel TestMeToo.

Wraz z uruchomieniem akcji na stronie TestMeToo pojawi się ankieta rekrutacyjna. Użytkownicy zakwalifikowani do testów, będą mogli sprawdzić jakoś obrazu, dźwięku, usług sieciowych, wyrazić opinie o wyglądzie, funkcjonalności, a także współpracę z innymi urządzeniami w domu np. tablety, laptopy czy smartphony.

Do tej pory konsumenci zarejestrowani na platformie TestMeToo testowali produkty takich firm jak: Bałtyk, Dr Irena Eris, L’Oréal, Procter & Gamble, a także Tan-Viet.

 

tmt logo 01

 

TestMeToo to firma umożliwiająca testowanie produktów dostępnych na rynku przez społeczność świadomych konsumentów w duchu autorskiej filozofii engagement seeding. TestMeToo™ to nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Proces jest możliwy zarówno poprzez odpowiedni dobór jakościowy grupy kontrolnej pod względem deklaracji zainteresowań, jak i prowadzenie testów w warunkach naturalnych dla konsumenta. TestMeToo na przestrzeni kilku lat wypracowało zaawansowany model likwidujący wszelkie bariery psychologiczne oraz te na poziomie użyteczności powstrzymujące konsumentów przed dzieleniem się wiedzą, informacjami i opiniami. Wspierając marketerów, którzy mogą angażować konsumentów na zupełnie nowym, wyższym poziomie, TestMeToo silnie uzupełnia komunikacyjny cykl życia produktu, generując obiektywne, nie wspomagane opinie publikowane w szeroko rozumianych social mediach, na forach i przesyłane za pomocą e-mail i widoczne z poziomu wyszukiwarek internetowych.

TestMeToo powstało w 2011 roku. Założycielem i CEO firmy jest Andrzej Geryk. W listopadzie TestMeToo ogłosiło launch systemu w pełni funkcjonalnej wersji 2.0.

 

[1]http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,16761572,Ceny_telewizorow_4K_pojda_w_dol__W_polowie_2015_szturm.html

[2] http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/z-roku-na-rok-coraz-dluzej-ogladamy-telewizje-raport-ogladalnosci-za-2014-rok

[3] http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,141414,16772548,Jakie_telewizory_kupujemy_najchetniej_.html

[4] http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=156

[5] http://blog.allegro.pl/entry.php?1137-Czy-rozmiar-ma-znaczenie-na-co-Polacy-zwracaj%C4%85-uwag%C4%99-podczas-kupowania-telewizora